Пн.-пт.: 10:00 - 18:00
Сб.: 10:00 - 15:00
Заказать звонок

Повернення, обмін, гарантії

Повернення і обмін

Обмін і повернення товару здійснюється протягом 14 робочих днів після його отримання.
Згідно статті 9 «Закону про захист прав споживача» Покупець має право обміняти або повернути куплений в магазині товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні таких умов :
1. Обміну та поверненню підлягає тільки новий товар, що не був у вжитку і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей та інших механічних пошкоджень.
2. Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
3. В цілості збережена фабрична/заводська упаковка товару і всі її компоненти.
4. Пред'явлено товарний чек, накладна або бланк замовлення, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині.
Для повернення грошей Покупець повинен надати свій паспорт (або його копію). Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 робочих днів.
Обмін і повернення товару здійснюється силами і за рахунок Покупця.


Рекламації

В разі виявлення проблем із заводською якістю товару, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення проблеми, що склалася.
Розгляд та задоволення претензій по заводській рекламації, недоукомплектацію здійснюється зазвичай протягом 3-х робочих днів або за згодою сторін.
При виникненні претензій до заводської якості товару, придбаного в магазині, або його окремих деталей, необхідно письмово викласти їх суть, дотримуючись викладених нижче правил, і відправити на електронну адресу ishop_ds@ukr.net.
Правила складання претензії до заводського якості товару:

  • Вказати номер і дату замовлення, а також ПІБ Покупця;
  • Прикріпити фотографії рекламаційної деталі в хорошій якості, при денному освітленні;
  • Надати товарний чек або товарну накладну (при отриманні у вантажоперевізника);
  • Докладно описати суть претензії.

Гарантійні зобов'язання

Гарантія діє лише за умови пред'явлення товарного чека або товарної накладної (при отриманні у вантажоперевізника) і при дотриманні Покупцем умов експлуатації та зберігання товару.
Перевірка цілісності тендітних частин виробу (скла, дзеркала, декору) здійснюється Покупцем на етапі отримання - при доставці товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • Природний знос або вичерпання ресурсу;
  • Дефекти, завдані Покупцем або третьою особою;
  • Пошкодження в результаті стихійних лих, природних явищ;
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого або неакуратного поводження з придбаним товаром, включаючи недотримання температурного режиму, вплив рідин, запиленість, механічні пошкодження;
  • Пошкодження, завдані товару внаслідок неправильної його експлуатації;
  • Гарантія не може бути дійсною в разі механічних пошкоджень товару з вини Покупця, а також у випадках зміни конструкції товару, його перевантаження або використання не за призначенням.